KUNDESENTER: E-post 751 98 200
ÅPNINGSTID KUNDESENTER I DAG:
Laster...
Laster...
Din søppeldunk
Søppeldunken er husholdets beste venn! Derfor er det viktig at dunken både yter bra og virker som den skal. Skulle noe skje med din søppeldunk, eller kanskje den har fått en skade? Send oss en bestilling i skjemaet nedenfor, så ordner vi alt!
Bestill reparasjon eller ny dunk
Dunken min er skadet eller ødelagt. Må jeg betale for det? Nei, du må ikke betale for det. Hvis dunken er helt skadet eller helt ødelagt så kan du bestille reparasjon eller ny dunk i skjemaet under. Vi har en del reservedeler som renovatøren kan ta med på neste tømming. Men dersom skroget er ødelagt/sprukket må hele dunken byttes.
Bytt størrelse på dunk
Dersom du ønsker å bestille større eller mindre dunk kan du nå gjøre dette hele året. Vi har avsluttet ordningen med at du kun kan bestille mindre dunk ved årsskiftet eller 1. juli. Bare bruk skjemaet under for å bestille annen størrelse.
Bestill tilbakesetting av dunk
Dunken min blir ikke satt tilbake på plass når den er tømt, hvorfor det? Din renovatør skal sette dunken på plass dersom dunken står plassert mindre enn 3 meter fra renovasjonsbilens kjørerute. Renovatøren skal dog sette dunken tilbake på en slik måte at den ikke er til hinder for deg.
Henvendelsen gjelder
HAF - Helgeland Avfallsforedling IKS
Post: Postboks 1295
Besøk: Nordre Gate 21 8622 Mo i Rana
Kontakt: 751 982 00 haf@haf.no